Pomoc z PROW do 14 lipca!
Już tylko do 14 lipca rolnicy, których wnioski o przyznanie pomocy w ramach PROW 2014-2020 pozostały bez rozpatrzenia z powodu COVID-19, mogą uzupełnić brakujące informacje w dokumentacji. W przypadku niedochowania terminu, Agencja odmówi przyznania pomocy.
W związku z pandemią COVID-19 zmieniły się przepisy dotyczące biegu postępowań prowadzonych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Nowelizacja zobowiązuje wnioskodawców do dostarczenia dowodów na przyznanie pomocy w terminie 60 dni od wejścia w życie przepisów – czyli nie później niż 14 lipca 2021 r.
Brakujące dokumenty można:
- złożyć we właściwej placówce ARiMR osobiście lub przez pełnomocnika;
- nadać przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej, w tym również za pośrednictwem usługi „Pocztex – Kuriera Poczty Polskiej” – za terminowe złożenie uznaje się dzień, w którym nadano tę przesyłkę (tzw. data stempla pocztowego);
- przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego innego niż Poczta Polska, wówczas o dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do ARiMR;
- przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem skrzynki podawczej ePUAP.
Agencja prosi o niezwłoczne skompletowanie wymaganej dokumentacji, w przypadku niedochowania terminu, Agencja zmuszona będzie odmówić przyznania pomocy.